SPORTLOV

hejj!

nu är det äntligen lov! :'D och om nån timme blir det wäsa, idag igen! kulkul! men iallafall, sista lektionen idag var inställd, så dom som hade hk på elevens val fick sluta tidigare (y) najs början på lovet (; ehm.. när jag kom hem iallafall så hade vi främmande av mammas kompis och hennes barn. hon hade hennes två äldsta döttrar med sig, som var lika gamla som mig och linnéa, men vi pratade inte ett dugg med dom XD haha, jag visste inte vad jag skulle säga eller vad vi skulle prata om alls XD förresten, nu kom jag på en grej. vi fick veta vad vi fick på matteprovet idag... och jag fick godkänt... 13,5 av 25 (y) haha! men vi kunde inte få reda på SO-provet, för läraren var sjuk eller nåt. eh... ja... jag har inte så mycket mer att säga, så vi hörs väl när jag kommer hem från wäsa skulle jag tro (:

hejduue! <3

Kommentarer
♥ Skriven av: (((:<3

vi har sportlov denna veckan (yyy' :p



men vi börjar ju nästa vecka -.- <3

2010-02-26 @ 18:34:45
♥ Skriven av: jennica

Vi fick vara lediga idag bästa början på sportlovet:)

2010-02-26 @ 19:20:22
URL: http://campolina.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

hihhi , hade inte en aning om vad vi skulle snacka om. Vi får la snacka mer nästa gång :)



aja

Kramm

2010-02-26 @ 19:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback