TACOKVÄLL

hej bloggen!

idag sov jag till typ 11 och sen dess har jag setat här och kollat grejer på youtube (y)

vid klockan 6 ska jag till samantha på tacokväll :'D så om en stund ska jag gå och duscha och välja kläder och fixa mig och sånt (; vi ska iallafall göra tacos själva och sen blir det väl film, och jag ska ta med "one missed call".. den tycker jag är rätt läskig ^^ men vi ska se den ändå :'D jag ska även försöka ta bilder ikväll, men det lär väl bli några dåliga mobilbilder, men jag har inte så mycket annat att ta kort med :/

här kan ni få se trailern på "one missed call" iallafall, jag hatar ringsignalen och ansikterna på dom där konstiga människorna :/


Kommentarer
♥ Skriven av: Matilda

Amanda bara för att du tar med dig en film så betyder det inte att vi kommer se den. Jag ska ha med mig typ 5 filmer att välja mellan också.

2010-02-06 @ 16:05:19
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Caroline

Skulle ite du läggs ut bilder på t.ex dina presenter^^?

2010-02-06 @ 19:45:50
URL: http://ccarolineggoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback