VÄRSTA DAGEN PÅ LÄNGE

hejsan!

nu har jag precis klivit innanför dörren, och det var svinkallt ute! och så åkte jag dom jävla skidorna idag iallafall.. och måste göra det TVÅ GÅNGER TILL innan jag får åka skridskor, som jag faktiskt tycker är kul...men när vi åkte så fick jag till och med hjärtklappning! och det är lika hemskt varje gång, hjärtat bara slår asfort, nej usch, det tycker jag inte om. sen så kom vi förresten tio minuter försent till franskan...otippat.. men men, jag överlevde, fast det var faktiskt inte lika långt den här gången för vi åkte ett annat spår och så fick vi vända när vi egentligen skulle ha åkt 500 meter till ^^ fast det blåste snö i ansiktet hela tiden den här gången också, men vi såg inte ut som pandor denna gång iallafall (y)

ja, det här var den värsta dagen på hela veckan än så länge! och nu kom jag på en grej, att i morse skulle vi ju redovisa en viktig person, och gissa vem som fick lov att börja... jo, JAG! fyfan! jag gjorde det skitdåligt tyckte jag, men de sa att det var bra och jag fick beröm, men jag ville att någon annan skulle ha varit före så jag visste ungefär hur man skulle säga ^^ haha, men ja, jag överlevde det också!

förresten så kom jag på en till grej som gjorde den här dagen värre, att jag vaknade 40 minuter tidigare än vad jag brukar, och så somnade jag väl typ fem minuter varje gång och vaknar i panik och tror att jag har försovit mej fast jag inte har det XD så idag har jag varit astrött!

men nu ska jag gå och hämta glass och paj och trösta mig med :'D hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: ..?..

kommer det något bild på vad du fick när du fyllde år ??

2010-02-03 @ 18:05:35
♥ Skriven av: jennifer

hej

2010-02-05 @ 14:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback