WÄSA IDAG IGEN

heeeeeeej allihopa :'D

hehe, sorry att jag inte skriver förrän nu.. jag har inte haft en tanke på att blogga idag! först när jag loggade in på msn så skrev en kompis och sen dess har vi bara setat och dampat så jag har inte varit inne på nån annan sida än msn XD hahaha! men iallafall, dagen började med att jag försov mig.. ovanligt...alltså, jag vet inte vad det beror på! men jag vaknade 07:06.. great! men tur iallafall att jag började 08:20 och inte fem över! franskaprovet idag gick förresten rätt bra, tror jag ^^ jag svarade på allt utom två saker som jag inte visste vad det hette XD
hehe, på hemkunskapen idag så hade vi inte lämnat in något recept.. men vi fick göra croissanter och småfranskor med elin & linda (: temat var "frankrike"... det blev rätt bra faktiskt, bara att det inte såg lika bra ut XD

haha, vilket konstigt inlägg det blev XD
aja, nu ska jag snart äta och sen blir det wäsaaaa idag igen! :'D roooooligt! så vi hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: SannaWesterlund

Var de inte din msn som inte funka? :S

2010-02-19 @ 18:55:46
URL: http://sannawesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback