Äntligen

Hello!

Blev ingen uppdatering igår, och ingen park heller då det spöregnade. Så jag tillbringade tiden här ett tag tills datorn lagga fast, och sen kollade jag och Linnéa på en film.. Som jag inte kommer ihåg vad den hette.

Iallafall, nu har jag skolavslutningskläder! Det blev en midjekjol, ett linne och ett par skor som mamma betalade. Sen köpte jag en till midjekjol, en grå mjukisdress och nördbrillor med klarglas (: Jag ska knäppa kort på allt som jag köpte så fort batteriet har laddat klart till systemkameran.

Idag är det bara jag, mamma, Alex, Evelina, Isac & Noel hemma. Så det är rätt lugnt. Mamma och dom små sitter i soffan och ser på film och äter popcorn. Ska nog gå och joina dom snart tror jag.

Ha det bra så länge så kommer bilderna upp snart (;

Kommentarer
♥ Skriven av: amanda

vad gör resten av familjen då? ;)

2010-06-12 @ 14:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback