Funderingar just nu

Hej!

Det är säkert inte många som sitter inne och läser bloggar idag.. men nu är ju klockan iallafall ganska mycket. Jag vet egentligen inte vad jag vill komma fram till, men min midsommar suger. Okej. Ingenting händer, och ingenting har hänt. Helt jävla dött! Kul..

En annan sak som jag känner på mig just nu är att den här sommaren kommer bli sämst. Jag ska inte göra ett skit. Jag har inte planerat nånting. Eller, det är bara sånna här småsaker. Inget speciellt liksom. Det enda som jag kanske ser fram emot är Musik & Motorfestivalen. Men det är vecka 32, i augusti.

Jag vill åka till Stockholm och gå på Grönan eller åka till Göteborg och gå på Liseberg. Jag vill bort från Älvdalen! Jag vill inte sitta i Älvdalen hela sommarlovet! Jag kommer få panik!

Sen så saknar jag min kompis..

Kommentarer
♥ Skriven av: Millah

Eyy, amanda!

Min sommar kommer oxå suga sönder, vi ska typ bort vecka 29 bara tror jag.

Så du och jag får försöka ha roligt tsm här i Älvdalen? :D

2010-06-26 @ 13:16:35
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: lotta

fatta att jag inte har gjort ett skit, och sen när jag försöker hitta på något, då får jag beslutsångest VAD det är jag ska göra! jag skulle göra något med ett färgat papper, och gissa att det tog en kvart på att välja vilken färg det skulle vara! jag vill inte ha sommar längre, så jävla trist. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2010-06-26 @ 16:05:01
♥ Skriven av: Lovisa S

hej :)

jag tycker om din blogg , rolig at läsa:)

men skulle nt du kunna göra en videoinlägg någon gång? :D

2010-06-27 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback