Min lördag

Hejhej!

Just nu är jag rätt sur, för tidigare ikväll så var det tänkt att vi skulle fara till Orsa och kolla på bland annat Eric Saade som uppträdde och lite sånt. Men sen hade vi ingen skjuts. Och varken mamma eller Sara kunde köra för att dom hade druckit. Det var liksom "fest" där och massa annat. Så då blev det inget. Vi blev kvar här i Älvdalen. Så vi for hem till ett par stycken och satt där ett tag och försökte att hitta skjuts, men sen blev klockan så mycket så jag och Hanna (som jag skulle till Orsa med) for hem. Och sen dess har jag bara setat här och lyssnat på musik. Kul lördag.

Den här sommaren kommer verkligen bli sämst. Ingenting har ju hänt hittills, så hoppet om att något kommer hända känns ganska svagt. Men som tur är så kommer Johanna till Älvdalen imorgon, så vi får se vad som händer då (:

Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now

Kommentarer
♥ Skriven av: lotta

Hayley :D

2010-06-27 @ 14:23:57
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Hej! Just nu har jag frågestund på min blogg.



Fråga hur mycket du vill:-)



Kram!

2010-06-27 @ 16:49:24
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: sandra

har du bdb isåfall vad heter du där tacksam för svar

2010-06-28 @ 00:34:16
♥ Skriven av: Emma

Kommentera min blogg för att få chansen att bli veckans blogg :D

2010-06-28 @ 15:52:26
URL: http://ttypbadhairday.blogg.se/
♥ Skriven av: Anna

Hej!

Vad betyder synka och vad blev ni sponsrade med?

Hoppas iaf att ni kommer med i nästa säsong!

2010-06-28 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback