Onsdag & torsdag

Hej!

Ledsen för dåligt bloggande igår. Men nu ska jag berätta vad jag gjorde.

I skolan igår så hade vi vanliga lektioner tills det var lunch. Sen skulle vi gå upp till sporthallen och ha "klasskamp". Fast det var 7an, 8an och 9an i blandade grupper. Men iallafall, det var massa olika lag. Jag tror att det var A-H och jag var i lag B. Sen var det fyra stationer där man skulle göra olika saker och sist hade man dragkamp. Jag tror att mitt lag kom på 4de plats, men jag är inte säker.

Idag så har vi haft första miljödagen, vi ska ha det imorgon också. Det är skittråkigt (: Vi lyssnar bara när folk pratar hela tiden, och man bryr sig inte ändå. Vi kollade liksom på en 50 minuters lång film om barn som arbetade på tobaksfält. Och dom sa bara samma sak hela tiden.. Men efter lunch så blev det roligare, för då fick man välja på att kolla på The day after tomorrow, nån annan film eller pyssla. Så jag kollade på The day after tomorrow. Jag har sett den förut, men alla andra skulle typ se den så då gjorde jag det också. Så jag låg på ett bord på slutet för att jag har så ont i ryggen från dragkampen igår.. hehe...

Anyways, imorgon ska jag åka till Mora och köpa skolavslutningskläder. Det blev inget Borlänge... Men det får duga ändå. Sen på kvällen ska jag och Millah på parken på försommarfest eller vad dom kallade det (: Det blir nog nice!


Kommentarer
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Hur gammal är du?

2010-06-10 @ 18:43:09
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: Miee

Söt blogg du har Amanda! :) Jag bara undra, går du i 7:an och får betyg?

2010-06-10 @ 20:14:25
URL: http://bymiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback