Svar på frågor

Hej!

Det är några som har undrat över ordet "haus" som jag har i min header. Och det har jag fått ifrån "HausOfGaga". Alltså rakt översatt "HusAvGaga". Jag vet att hus på engelska stavas house, men jag är ju ett stort fan av Lady Gaga så då härmade jag henne lite ^^ Sen är det jag och en kompis som kom på "HausOfMandyCandy".



Sen undrade många i vilket program jag gör min header i, och det här är sista gången jag säger det, för nu har jag redan sagt det så många gånger och det heter Microsoft Photo Premium 10 och finns i Microsoft Works.

Kommentarer
♥ Skriven av: anna

haha du är typ otrevllig i din blogg, folk kommenterar ju de dom orkar.

annars as bra blogg och diggar din stil=)

2010-06-02 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback