Fjätervålen

Hej!

Idag hade vi som sagt friluftsdag med skolan.. Och det var väl rätt kul, förutom att allt var vitt så man inte såg ett skit! Förutom det och att det snöade så håret blev fucked up så var det bra (; Jag hade inte behövt platta håret idag kändes det som när vi hade åkt ett tag och håret började bli lockigt och trassligt, hehe.. Men jag och Emma åkte iallafall på massa konstiga ställen som inte ens var backen, och man såg kanske 7 meter framför sig, men inte mer, för där var det vitt! Så det var lite läskigt för ibland kom det nån sten eller ett gupp mitt i allting, när man inte var beredd, fast det var rätt kul ändå för att Emma åkte först så då var det hon som flög först, haha!


Nu har jag iallafall gjort läxan och lite sånt. Eller.. jag har franska kvar, men jag kommer inte lära mig det så enkelt så det tar vi senare, men jag har iallafall gjort sammanfattningen till engelskan. Men smart att jag glömde mappen med allt i skolan då! Så nu blev det på nåt papper bara, för jag hade inget annat. Men men, vi får hoppas att Mona nöjer sig med det ändå.

Nu ska jag iallafall läsa bloggar och sen blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback