New design

Hej alla läsare!

Nu har jag äntligen gjort klart designen, hope you like it :) Den får duga ett tag nu tycker jag! En grej som jag har tänkt på om jag ska börja göra.. Och det är att skriva med stor bokstav i början av meningar, vilket jag inte har gjort tidigare. Varför vet jag faktiskt inte, det bara blev så ^^ Haha!

En grej till bara.. Om man går tillbaka i arkivet så kommer rubrikerna se helt cepe ut för att jag visste inte hur man gjorde när man skulle ändra stora bokstäver i rubriken innan, och nu när jag kom på det så ändrades bara dom inläggen jag skriver nu efter. Jag har ändrat dom senaste för att det inte skulle se helt missbildat ut x) Men bara så ni vet det. Och sen är det en sak till, och det är det där med rubrikstypsnittet... Några av er kommer kanske se det som jättestora feta bokstäver istället för det typsnittet (Edwardian Script ITC, alltså den jag har i headern) som jag har. Och det är väl bara för att ni helt enkelt inte har det typsnittet installerat på eran dator, eller nått? De flesta tror jag kommer se den texten jag har egentligen, men jag vet att nere på pappas dator till exempel så ser det jättekonstigt ut om jag går in på min blogg, för han har inte det typsnittet... Förstår ni hur jag menar? Det gäller självklart inte alla, så de som ser rubrikerna som vanligt behöver inte bry sig om det här alls (; Det är bara för er som kanske inte ser det som det ska och undrar om jag har blivit knäpp och valt jättestora udda bokstäver istället, haha!



Men men, nu ska jag gå och äta, vi får höras senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

jättefiin design♥

2010-03-07 @ 14:10:15
URL: http://eebbaass.blogg.se/
♥ Skriven av: samantha karlsson

grymt snyggt amanda (;

öjj?

tacos kvällen måste vi göra om snart? (: <3

2010-03-07 @ 14:22:55
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hojta till om du tröttnar på den : ) Jag hjälper gärna till med design : ) Kram

2010-03-07 @ 14:49:19
URL: http://lindablom.se
♥ Skriven av: Anonym

hejsan

jag undrar hur man designa bloggar. sickar gärna ett svar?? du har en snygg blogg och intressant

2010-03-07 @ 20:23:00
♥ Skriven av: Trana (L)

2010-03-08 @ 15:15:51
♥ Skriven av: traaana (L)

ojjj, haha. ^^

2010-03-08 @ 15:16:14
♥ Skriven av: tranaaa (L)

men omg, :k

men du måsting hjälpa mig med min desig, ser förjävligt ut, för jag har gjort en ny blogg :k

:D <3

2010-03-08 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback