Matlagning

Hej allihopa!

Liiite dålig uppdatering idag.. Men här kommer anledningen!

Idag när jag kom hem från skolan så skulle jag göra mat, till alla. Det var bara jag hemma och som slutade tidigt så det var därför. Men jag skulle iallafall göra kycklingwok, och det blev faktiskt bra! Så nu kan jag göra det ^^




Sen så började jag & Linnéa bråka om datorn uppe.. Min dator (som jag sitter vid nu) är så konstig och dör bara hela tiden, så det blir så jobbigt och sitta här om man håller på med nåt och sen så stänger den bara av sig. Men men, det finns ingen annan dator ledig just nu så.. Vänta, nu tappade jag bort mig märkte jag, jag & Linnéa bråkade om mammas dator, så var det ja. Och sen så hade Linnéa mitt linne på sig, och jag hatar när hon tar mina kläder! Så då bråkade vi ännu mer för det. Men sen kom mamma hem och tog datorn så båda blev utan, och så var jag sur så jag la mig på sängen och läste lite, men sen blev jag så himla trött så jag fick lov att sova en stund. Så jag ställde mobilen på 17:45 (klockan var 17:36), men sen när mobilden larmade så stängde jag av den och somnade om, haha! Sen vaknade jag 19:32 istället ^^

Och från det ena till det andra så kan jag visa er dörren & golvet som blev så tjusigt efter att jag hade krossat nagellacket, haha!

dörren

golvet blev lite grått

hyllan


Kommentarer
♥ Skriven av: Sofia

Testa att ta isär datorn och kolla om det är en massa damm som gör att datorn blir varm och stänger av sig! (om du inte redan gjort det förståss)

Jag hade samma problem med min dator och när vi öppnade den så var det som ett filter av damm som gjorde så att datorn dog av överhettning... Hoppas det funkar! Vet hur irriterande det är när den bara dör hela tiden :)

2010-03-23 @ 22:12:04
♥ Skriven av: lovisa ;D

min dator dör också hela tiden! sjukt jobbigt :( <3

2010-03-24 @ 15:16:12
URL: http://llovisaaaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Maja

Min dator är också så jobbig, det är jätteirriterande.



Haha lyckat det där med nagellacket ;D

Hoppas bara fläckarna går väck ;D

2010-03-26 @ 21:30:00
URL: http://inmystupidhead.blogg.se/
♥ Skriven av: elin

Hejsan ! Din familj är underhållande :) Det är roligt ;)

2010-04-03 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback