Halloween i förväg

Hejhej!

Idag vaknade jag runt ett. Och sen dess har jag typ i stort sett bara ätit och sminkat Matilda och hennes kompisar. Hon ska nämligen ha ett "skräckparty" för att hon har fyllt år (fast det var i mars). Jag skulle egentligen ha tagit kort på dom men jag hann inte innan alla gäster kom.. Men sen gjorde jag vampyrbett på Elin & Linnéa. Dom och jag ska ut om ungefär en timme och skrämma Matilda och hennes kompisar. Mohahhaa!

Elins vampyrbett


Fail "blod" från munnen.. hehe...

Kommentarer
♥ Skriven av: Vendela

Hahah ! Gud va kuul :))

2010-09-25 @ 21:42:38
URL: http://delajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: LINN

vill du bli makeupartist eller liknande? Du är grym på att sminka för att bara vara 14! Var/Hur lär du dig egentligen? Keep it up girl!

2010-09-25 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback