Röda läppar

Hej allihopa!

Idag skiner solen! Trevlans. Men det är kallt.. Det är en en sak som är störande, när man på morgonen tar massa kläder för att det bara är mellan 5-10 grader ute, och sen när man ska hem på eftermiddagen och det har blivit dubbelt så varmt.. Men men, kallare kommer det bli.

Anyways, när jag kom hem idag så hittade jag en röd läppenna inne i badrummet.. Gissa vad som hände då! Haha, jag målade antagligen läpparna med den. Så här ser ni hur det blev.. dock inte så bra bilder då dom små började komma upp för trappen och jag inte ville visa dom vad jag gjorde, haha..


Fail bild, sa ju det

Kommentarer
♥ Skriven av: Linnea Persson

Jättefin bild amanda!:)

2010-09-15 @ 15:55:43
URL: http://Chicc.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Ellen :)

Jag har en fråga, brukar du läsa dina tittares bloggar? :)



BTW;; fin bild ;)

♥ Skriven av: Ester

Jätte fin!;)

Kan du inte Göra en sminkvideo vill se hur du sminkar dig!<3=)

2010-09-20 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback