Skolfotografering

Hejhej!

Idag har vi haft skolfotografering i skolan. Och till min stora förvåning så fick jag sitta den här gången! Jag har alltid fått stå längst bak innan, förutom när jag gick i ettan, och nu. Men men, jag känner på mig att det blev fail, för vi var utomhus nu också. Det har vi aldrig varit innan heller..

Anyways så har jag fått kläder från H&M idag. Ni ska få se bilder på det senare. Fast det fattades en tröja.. Men den kommer väl senare.



Såhär såg mitt hår ut idag.. fast mer lockar (jag har löshår också)

Kommentarer
♥ Skriven av: Lisa

kan inte du baka något, och sen lägga in bilder steg för steg som du gjort tidigare? ;)

2010-09-20 @ 16:43:08
♥ Skriven av: Linda

haha cuult xp en sån tröja har ja mä !!! ((:



bästablogg <3<3

2010-09-22 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback