Today



Heeeeej!

Idag som sagt så hade vi hälsodag i skolan. Jag hann göra 9 av 12 aktiviteter. Vilket var bland annat aerobic, tipspromenad, springskytte, orientering osv.

Annars då? Mina naglar ser ut som skabb för att nagellacken färgar av sig och sätter sig i nageln.. Dom ser ju lite ut som Sveriges flagga just nu. Gula och blåa. Och så fick jag lov att klippa av min längsta nagel igår då den bröts, haha! Ska väl måla dom sen igen så man slipper se dom ^^

Egentligen använder jag nagellack hela tiden bara för att jag inte ska bita på naglarna. Jag vill liksom inte förstöra nagellacket genom att bita på dom, så därför har jag i stort sett alltid målade naglar! Och det hjälper faktiskt. :)

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik i hörlurarna så högt att dom vibrerar... hehe..

Kommentarer
♥ Skriven av: Linnéa

Om du inte vill ha missfärgade naglar så brukar det hjälpa med om du har ett genomskinligt naglack under , det brukar hjälpa för mig iaf :)



bra blogg btw :) <3

2010-09-10 @ 19:45:46
♥ Skriven av: Anna

håller med komentaren över. man ska ha ett baslack under de färgade lacket sen ett topplack för att de ska hålla längre ;)

2010-09-10 @ 21:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback