Tråååååkigt

Hejhej!

Den här dagen känner jag på mig kommer bli tråkig. Vädret är dåligt, allt är tråkigt och det finns inget att göra. Egentligen skulle Johanna ha kommit i helgen, men det blev inget.. Så jag vet inte vad som händer istället.

Jag hade velat åka till Mora på Ica Maxi och köpt lösnaglar, Ben&Jerry glass och sedan tillbringat dagen framför en bra film. Men då är det ju så att man behöver pengar till lösnaglar och glass, vilket jag inte har. Och så måste någon köra till Mora, vilket inte jag heller har. Nej, den här dagen kommer nog vara lite lam känner jag.

Ge mig tips på vad man kan göra en sånhär dag!


Bilden hör inte till, men skorna är grymt snygga!

Hörs senare, ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Du kan väl vara med någon av dina syskon? Busa med de små eller nåt sånt, haha :D

2010-09-11 @ 17:17:37
♥ Skriven av: Anonym

läsa ? kolla på bra film? :D

2010-09-11 @ 17:31:22
♥ Skriven av: Matilda Larsson

Leka med mig, fast jag orkar fan inte gå hemifrån..

Det var inget [;

2010-09-11 @ 18:00:16
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Göra nôtt skôjj me en vän eller nån i familjen? =)



Se på valdebatten? :-D

2010-09-17 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback