I whip my hair back and forth... nej

Åh vad jag ångrar mig att jag klippte av håret! Fast bara ibland... Just nu iallafall. Grejen är den att jag vill kunna slänga upp håret i en hästsvans dom dagar jag inte orkar platta eller fixa det, men det kan jag inte nu. Sen går det ibland inte att få det helt platt, eller så blir det helt slick och så får man ingen volym på håret. Fint.

Hahaha, asså jag vet inte hur länge jag har setat med det här inlägget uppe utan att publicerat det. Började visst prata med folk på msn och läsa bloggar... Men här får ni ett par bilder på mitt hår som jag önskar att det såg ut just nu.


Kommentarer
♥ Skriven av: Sanna

De bästa med hår är att de växer ut igen. Så oroa dig inte snart får du långt och fint hår igen och dessutom var du ju snygg i din frisyr.

2011-04-07 @ 22:31:35
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
♥ Skriven av: jennifer

hur ser ditt hår ut just nu? kan du inte lägga upp en bild och visa? :)

2011-04-12 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback