Sho

Halloj!
Nu sitter jag i min säng (as always) och lyssnar på asbra musik! Har fått nån grej för hårdrock igen. Får sånna perioder ibland. Ibland är det partymusik och Rix FM musik som gäller, men nu äre rock. And I lööööv it! Måste ladda hem ny musik känner jag, mahaha. Don't tell anyone.

Nej men, jag somnade efter sju i morse. Det hjälper ju verkligen mig att vända tillbaks dygnet, eller hur? Sen blev jag väckt runt ett tror jag.. Haha minns fan inte. För jag somnade nog om efter igen... Höhö.



Nuuuuu ska jag va med Minde, SURPRISE? :D

Kommentarer
♥ Skriven av: :)

Vars hitta du så fina bilder??? :)

2011-08-16 @ 16:39:46
♥ Skriven av: Anonym

Hej kan inte du på nått sätt göra så att man kan se familjen annorlunda säsongerna på youtube eller något för när man försöker ladda ner det så kanman bara kolla ty 4 minter av avsnitt ett säsong ett

2011-08-16 @ 17:53:28
♥ Skriven av: :)

Har någon av dina små syskon blogg? i så fall vilka??

2011-08-16 @ 22:50:29
♥ Skriven av: friiidaaa

Hej, jag tänker alltid på Jimmy Jansson låten (a a amanda, a a amanda) när jag läser din blogg, tänkte du på den låten när du bestämmde namnet till bloggän? Bara nyfiken :)

2011-08-17 @ 00:09:17
URL: http://fridakaninte.blogg.se/
♥ Skriven av: Nora

najs jag lyssnar också en del på rock. vad lyssnar du på för band? :)

2011-08-17 @ 07:38:58
URL: http://blackguitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback