Dåligt samvete

Dag 19 - Detta ångrar jag

Åh, det finns massor. Närå, men några saker. Och faktiskt så var det en sak idag som kändes jättedåligt efter. Det var såhär att en liten pojke i kanske förskolan-ettan hade ramlat i tunga dörren till matsalen, och alla typ gick förbi han. Han var jätteledsen. Och hade jag haft tid hade jag gått dit, då ingen lärare var i närheten, men jag började typ en minut senare och fick lov och hämta några papper som jag och Lotta hade skrivit ut och sen upp till mitt skåp igen, så jag hade kommit försent isåfall (läraren vi skulle ha blir skitsur om man kommer försent, så jag tog inte risken). Men jag kände mig iallafall jättedum eftersom ingen annan hjälpte han. :(

Kommentarer
♥ Skriven av: - W I L M A

Fin blogg! Kika gärna in hos mig! (:

2011-02-23 @ 19:38:45
URL: http://immasblogg.blogg.se/
♥ Skriven av: M E R E I

- fin header !

2011-02-24 @ 01:37:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback