Dag 3 - Semester i By

Hej på er!
Här är det dövarmt idag igen. Jag och Linnéa vaknade halv nio och kastade oss mot dörren tänkte jag säga.. Men ett tält har ingen dörr.. Så vad heter det? Ja, whatever, vi låg där iallafall och försökte få syre då tältet var tömt på luft ungefär. Känslomässigt. Fast då började det komma in flugor i innertältet. Alltså det är ett jävla zoo där utanför! En miljon flugor, två maskar/larver, en spindel som kröp på mig och massa mygg! Jag får panik. Måste bort! Synd bara att jag måste gosa med maskarna och flugorna ännu en natt. :3

Här får ni några random bilder sålänge.

Stora dalahästen i Avesta.

Hehe, paus för att Isac blev åksjuk och Olivia välte ut en McFlurry..

Stekta kantareller ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Evaa :D

Söt blogg ! :D

2011-07-27 @ 13:11:36
URL: http://theviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback