Pepp? Nja, inte direkt

Eh yoooo! Kom inte på nåt fint sätt att inleda detta inlägg på..

Idag slutade vi tidigare än vi egentligen skulle ha gjort, niiiiiice! Fast något som inte är lika nice är att det är nattvandring ikväll/natt.. Är inte taggad överhuvudtaget, är bara väldigt trött. Jag tror faktiskt att jag ska gå och sova ett tag för att orka med hela natten. Höhö...

Egentligen skulle jag ha visat upp mina avslutningskläder för er idag, men jag tror faktiskt att det får vänta tills imorgon, jag orkar verkligen inte göra det nu. Kanske senare, men förmodligen inte. Det som är lite muppigt är att jag och Linnéa kommer ha likadana kläder.


Bjuder på en random bild från i vintras/våras nångång.

Kommentarer
♥ Skriven av: LifeIsAMovie-Jojjo

Fin blogg!

Gillar du film? Då borde du spana in vår filmblogg, LifeIsAMovie :)

2011-06-09 @ 14:41:13
URL: http://lifeisamovie.blogg.se/
♥ Skriven av: Alle

Hej! :)

Varför ska du och Linnea ha likadana kläder på skolavslutningen? <3

2011-06-09 @ 16:01:19
♥ Skriven av: Anonym

Hej Amanda!

Jag gillar din design grymt mycket så när du byter kan väl du lägga ut stilmallen och kodmallerna till den du har nu? Kram! :D

2011-06-09 @ 21:43:40
♥ Skriven av: filippa

hej! vi hade skolavslutning idag det är så gött med sommarlov:) från/filippa

2011-06-10 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback