Rix FM festivalen var awesome

God morgon!
Haha, shit vad trött jag var igår asså. Jag somnade fan med datorn i sängen, med kläderna på och lampan tänd och vaknade inte förrän halv sex på morgonen sen. Det var inte skönt. Då gick jag upp och tog bort det utsmetade sminket, borstade tänderna osv och gick och la mig igen, och vaknade inte förrän nyss. Jag har inte varit ner än så jag vet inte hur många som är hemma, men jag tippar på att jag är den enda faktiskt.

Ikväll ska jag iallafall till Mora och äta på China (restaurang) med pappa Jesper, mamma och Alex. Men tills dess har jag inget planerat. Eller jo, duscha! Herregud vad varmt det var igår asså. Solen stekte heeeeeela dagen och vi var ute i ungefär tio timmar. Bussen på väg till Falun ville jag dö. Asmycket folk och sånt, men i slutändan kändes det ändå värt, visst att det kanske inte var några superuppträdanden eller någon jag ville se extra mycket, men det var kul ändå. Jag ska lägga upp några bilder och filmklipp senare idag och berätta lite mer. Men nu måste jag verkligen gå ner och äta! Har inte ätit sen Donken inatt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback