Sleepless

Åh, jag kan inte sova! Seriöst, jag har försökt i typ fyra timmar, men det går inte. Jag har kollat på film, lyssnat på musik, smsat och bara legat och glott, men det går inte! Varför? Jag var vaken till kanske tre igår natt med, och sen vaknade jag runt ett idag tror jag (?). Men ändå, jag borde vara trött NU istället för på dagen eller tidigt på kvällen. Runt klockan sju blir jag trött, men vem fan kan gå och lägga sig då och sova hela natten? Då anser jag att det är bättre att sova för typ fyra timmar sen. Åååh! D:

 

Så nu vill jag att alla langar sina bästa tips för att kunna somna, okej? Deal?


Kommentarer
♥ Skriven av: Emma ~ Foto ~ Mode

Hatar att inte kunna somna! ♥

2011-06-22 @ 09:47:03
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/
♥ Skriven av: olivia

en i min klass säger att det funkar med att dricka varm mjölk, har inte testat, men prova, det är värd en chans :D

2011-06-22 @ 14:46:05
♥ Skriven av: Anonym

Bara ligga och blunda och tänka på något underbart, tillslut sommnar du.. och du får inte tänka: Jag kan inte sova. För då somnar du aldrig. ;)

2011-06-22 @ 17:14:27
♥ Skriven av: Jules

Tänk svart! Tänk på inget bara ligg ner! Svart svart SVART för i helvette! okej, förlåt! heheh! Andas lungt in genom näsan och ut genom munnen! Funkar salltid! Chilla!

2011-06-22 @ 22:48:55
♥ Skriven av: gunzel

Hey.. Hatar att inte kunna sova! Men jag har ett tips: Räkna. Försök att räkna till typ 300 hundra sakta. Då brukar jag somna iallafall ;)

2011-06-23 @ 18:21:31
URL: http://gksumf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback