Fredagsmys

Go' kväll!

Nu sitter jag och kollar på tv medans jag kollar på datorn och gör massa andra saker samtidigt. Jag mår illa för att jag åt asmycket mat. Men trots det åt jag lite chips och dipp nyss och sitter här med ett glas iskall cola. Det känns som en slapp fredagskväll. Har inte varit hemma och tagit det lugnt en fredag eller lördag på jääättelänge känns det som. Men imorgon ska jag väl ut igen och fira halloween. Sen på söndag ska jag njuta av sista lovdagen innan skolan börjar igen. Det här lovet har gått så fort. Men det har varit så otroligt kul!



Nu ska jag snart återgå till tvn och se vem som åker ut ur Idol. Jag hejar på Moa och Amanda Fondell iallafall. Så jävla grymma!

Kommentarer
♥ Skriven av: SOFIA

Åh, jag hejar också på Moa och Amanda Fondell.. och Amanda Persson! Håller med dig: Grymma är vad de är!

2011-11-04 @ 22:21:52
♥ Skriven av: rebecka

håller med dig med Moa och Amanda Fondell,fast Amanda Persson är också gryyym! :)

2011-11-05 @ 11:54:10
URL: http://bexstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback