Helt vanlig onsdag

Hellu!

Uh, idag har jag och Minde gått runt på byn och ätit, heeeela tiden! Först kokosbollar, sen fika, sen polly, sen pizza, sen mera polly. Det på typ fyra timmar. Inte bra. Jag mår illa nu..

Meeen det struntar vi i nu. Jag gillar mat. Även om det inte var direkt mat då, haha, men whaaatevah?

Jag känner mig lite oseriös just nu förövrigt. Kanske märks det? Kanske inte? Jag vill ha blåbärssoda. Det är sååååå gooooott, jag drack det idag. Jag älskar typ allt med blåbär. Jag skojar inte, blåbär in my pink heart. Ungefär. Just det, på tal om rosa. Jag har typ massa rosa på mig idag. Rosa baseballjacka, rosa nagellack, rosa örhängen, rosa hårspänne och en fet rosa ring. Rosa är fint. :')

Nu ska jag nog tvätta bort sminket och försöka att inte försova mig imorgon bitti. Haha har gjort det alla dagar den här veckan, och typ hela förra veckan också. Jag ooorkar inteeeeee. Nån som håller med om att skolan börjar för tidigt? Vem lär sig saker klockan åtta på morgonen liksom? INTE NORMALT. Tack och hej!


Känner att jag har varierande bilder, NEJ.

Kommentarer
♥ Skriven av: Linnéa

Skoja inte. Blåbärsglass, blåbär, sbåbärssoppa, blåbärsmuffins och allt annat med blåbär som man kan komma på är ju du helt craaaazy över!

2011-09-28 @ 22:19:14
URL: http://neaaaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback