I eat cake for breakfast

Ciao!
Kul att man råkade somna om imorse, sen for alla, och sen vaknar man av att mamma ringer vid halv tolv och väcker en. Blev alltså ingen skola för mig idag. Orkar inte gå ner till ishallen för att bara kanske åka skridskor och sen ha svenska i 40 minuter där jag ligger före alla andra. Så ja. Nu sitter jag här. Åt upp det sista av min tårta från igår till frukost. Muuums!

Ska väl gå och plocka lite i mitt rum osv för att vi ska ha nå kalas imorgon för mig och Evelina. Fast först ska jag till Mora och fika med mina vänner, kanske kolla någon affär också. 

Förresten så kommer nog Jeniffer till mig efter skolan. Wiie! 

Nu ska jag sluta babbla, vi höres.


Kommentarer
♥ Skriven av: Sara

skulle varit kul om du la upp bilder på det du fick i födelsedagspresent! :)

2012-02-03 @ 15:08:36
♥ Skriven av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-07 @ 12:57:06
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback