Torsdag

Hej mina vänner! Eller kanske ovänner, who knows?

Idag har jag varit och tränat. Ja, ni såg rätt. TRÄNAT. Jag, Amanda, har tränat! Gjorde det även i tisdags också, såå idag kunde jag inte ta i lika mycket pga världens jävla träningsvärk i benen. Men men, nu ska jag göra mitt liv lite hälsosammare. Eller nåt sånt.

Det är bara 21 dagar (tror jag) kvar i skolan nu, awesooooooome! Längtarsåjävlamycket! Längtar till Peace & Love, det kommer bli så grymt! Nån mer som ska dit?

Annars då? Imorgon ska gymnasievalet vara helt klart. Och det blir Älvdalen för min del. Hotell och restaurang. Tror det kan bli ganska bra faktiskt.



Men nu hörs vi vid ett annat tidsskede, för jag ska duscha!

Kommentarer
♥ Skriven av: Emelie

Love your blog, den e bara bäst! :)

2012-05-10 @ 18:42:57
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
♥ Skriven av: Emelie

Det blir säkert bra går själv hotell o restaurang :) På min skola är det skoj i varjefall :D

2012-05-10 @ 18:52:17
♥ Skriven av: Sara

hur tränar du? :) om du inte har nått att skriva om kan du skriva om din träning, vad du har för ''mål'' osv? kramisar!

2012-05-13 @ 18:50:29
♥ Skriven av: Anonym

finns det ens hotell och restaurang? är det inte hotell & turism eller restaurang & livsmedel som man kan välja mellan eligt gy 11?

2012-05-14 @ 15:27:32
♥ Skriven av: Kristina

blogga mera!



kan du inte lägga upp videos/ frågestund + modellbilder

2012-05-18 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback