Konfirmation

Hellu!
Jag är så jääävla förkyld! Har inte kunnat andas varken inatt eller idag. Hostar så det gör döont i halsen och täppt i näsan. Kul. Väldigt kul. Det var svinkallt igår på Rättviks marknad och så regnade det, vilket förmodligen är orsaken till min hals idag. Jag orkar inte vara sjuuuuk, iallafall inte när jag får astma samtidigt. Sitter och skakar för att jag tagit astmamedicinen fyra gånger sen jag kom hem.

Nej, nu ska jag sluta grina över det där. Vi kan hitta på något positivt att prata om istället. Typ som att det var soligt idag och Linnéa konfirmerade sig. Det var skojigt. Haha, Isac ba efter tio minuter i kyrkan: "pappa, när ska vi åka hem?". Sen la han sig och sov resten av gudstjänsten (eller vad det nu var). Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback