Rocking around the Christmas tree

Heeeej!
 
Åh, vad glad jag blev när jag såg att jag hade fått kommentarer! Det var ett tag sen, hehe.. Jag såg att några undrade var jag går för gymnasium och kom på att jag kanske aldrig berättat det. Men hur som helst, jag blev kvar i Älvdalen och går Restaurang- och livsmedelsprogrammet här. Så enkelt var det, haha. 
 
Jag blev hemma idag också. Fick världens huvudvärk och blev illamående igår innan jag skulle sova så jag har sovit dåligt inatt igen. Sen har inte hostan gått över helt heller så det kändes inte som att jag borde stå och hosta och nysa i köket idag. Så vi kör i morgon istället!
 
Sen jag vaknade har jag försökt läsa bloggar, men det går inte sådär jättebra när internet är så segt. Så istället lyssnar jag på julmusik och längtar tills det blir vinter. Just nu är det regn och plusgrader ute så egentligen har jag inte så stora förhoppningar. Men men.
 
Bilder från weheartit
 

Kommentarer
♥ Skriven av: levve

Krya! <33

2012-11-20 @ 17:53:02
URL: http://levve.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Emelie

åh mysiga bilder!
älskar weheartit! :)

2012-11-20 @ 20:37:03
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
♥ Skriven av: sara

Bor du hos både din mamma och görgen eller bara hos din mamma?? Kul att du börjat blogga igen.

Svar: Bara hos pappa (Jörgen alltså) när jag väl är hemma :)
Amanda Johansson

2012-11-21 @ 09:54:37
♥ Skriven av: Therese

roligt att du bloggar, läser din blogg varje dag :)
btw hoppas du läser min blogg, och vad mysiga bilder :) <3<3

2012-11-21 @ 15:34:27
URL: http://theresemarjakangas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback