Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Heeeej!
De senaste dagarna har varit väldigt deprimerande. Massa ångest och sådant - inte okej. Så det har varit anledningen till min dåliga uppdatering. Men nu känns det lite bättre för att Mattias ringde idag, jag blev jätteglad :') Hade inte pratat med honom på en vecka typ..
 
Annars då? Igår när jag kom hem från skolan så somnade jag på sängen i nån timme, och efter det så gick jag ner på campingen med mina vänner och grillade marshmallows. Sen var vi på villan och pratade och hade ärtkrig till halv tre på natten då jag gick hem. Det var kul!
 
Idag verkar det som att vi ska ner dit och göra samma sak igen, så det kanske inte blir nå mer skrivet idag. Det här inlägget var mest för Julia för att hon är bäst och har tjatat på mig hur länge som helt, sååå here you go Jullan! ;*
 
(Förlåt för fula smileysar i inlägget, hehe. Vet att det är störande)
 

Kommentarer
♥ Skriven av: Nelly

Jag längtar tills vi kan grilla marshmallows i mitt rum, och ha en stor sovring i mitten!

Svar: jaaaaa jag mä!
Amanda Johansson

2013-03-08 @ 09:22:41
URL: http://nellypersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback