Fotomodell

hej ♥

idag har jag knäppt kort på evelina (: det var rätt längesen jag knäppte kort
med henne nu...men något som är "dåligt" nu när vi bor i lägenheten är att
vi inte har den bra bakgrunden som jag brukade ha.. :/ och så är det inte så
många tomma väggar heller, det är antingen tavlor/hyllor/garderober eller
andra saker som är i vägen. men men, inget jag kan göra något åt...men 
här kommer iallafall några bilder från idag;







fast...ärligt tyckte inte jag att någon av bilderna vi tog blev nån såhär "wow"...
alla bara sprang runt så ingen av oss kunde koncentrera sig, sen visste vi inte
riktigt vart vi skulle ta korten och så var nog evelina inte riktigt "på hugget",
vilket gjorde att hon inte var så glad och tyckte nog mest att det var jobbigt?

aja, men några kort blev det iallafall...nu ska jag, evelina & olivia börja gå till
kyrkan för att kolla på nån "julkonsert" som gospelkören, kyrkokören tror jag
& barnkören har...mamma och lovisa är med där och sjunger (y) jao...jag är
rätt frisk nu iallafall, även fast jag har börjat hosta ännu mer än innan, vilket
är jättedrygt, och så har jag blivit snorig :/ men det blir iallafall skola i morgon..
usch! det var rätt najs att vara hemma fast jag mådde skit, jag låg ju bara i
soffan hela tiden ändå typ och kollade på film/tv eller satt vid datorn, och det är
ju inte helt fel (; men nu lär jag väl ha massor att ta igen i skolan skulle jag tro -.-
men jag kan ju bara se fram och längta till helgen, då det är luciafestinatt :D
och johanna kommer :D♥ nä, nu måste vi gå om vi ska få några platser i kyrkan.
så vi hörs senare, kanske :P hejdååå! ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

jag tycker hon är jätte söt<3

2010-03-27 @ 12:07:05
♥ Skriven av: Olivia

Hej ! Har redan frågat detta, men vad har du för kamera? altså din pappas kamera elr vad det var :) Du är grym på att fota!

2011-02-15 @ 13:26:07
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback