JULDAGEN

heeeej ♥

hoppas att ni hade en bra julafton igår! själv hade jag väl en bra dag, men
det var väl ungefär som vi brukar göra...fast en sak är ju lite ovant och det
är ju att vi har flyttat...så för den saken så blev det ju inte precis som förr,
men det blev bra ändå. vi började med att äta julfrukost, sen klädde väl vi
på oss och fixa oss och sånt. efter det så var det julmat (: och precis när vi
hade ätit klart typ så började kalle anka! och efter det så kom tomten med
paket (y) och eftersom vi är några stycken så blev det ju massa papper typ
överallt, närå, faktiskt inte lika mycket som det brukar^^ jag blev iallafall
nöjd med mina julklappar, även om det inte var så jättemånga tyckte jag,
men nu när jag knäppte kort på allt så såg det rätt mycket ut ändå ;P och
plus att mina vinterkläder + skor och slalomskidor + pjäxor är inräknade i
det (; iallafall, ungefär vid klockan fem så kom pappa jesper och marit hit
och fikade och gav mej & alex paket (: sen så for vi till väsa till farmor och
farfar, och där var även danne, faster, fiffi & jacob (: så vi hade väl kul och
dampade väl runt där ett tag innan vi åkte hem xD haha! jah, och sen när vi
kom hem så hände det väl inte så mycket mer..

idag har jag inte gjort nånting nästan, jag vaknade väl vid elva tror jag, och
sen har jag bara kollat på tv.. i stort sett. förresten kom jag på att jag gjorde
knäck, för den mamma gjorde igår vart inte så jättebra för den fastnade i
formarna :P men jaja, nu kommer det bilder på det jag fick igår (: enjoy!

 
skor, fast dom var för små :'(        svampbob choklad, och nån annan
                                                   minichoklad (:
 
glittersnoddar                               ring med blomma
 
sminkborstar                                lösnaglar
 
"one missed call" filmen                 diadem med rosett
  
DATE-set med parfym, tvål & deo    700 spänn (y)
   
lila/rosa glansiga leggins ;P             svart klänning
 
silver/grå klänning (likadan --->)    svart klänning
 
presentkort på cubus - 300kr        

 
viva la diva - ögonskuggspalett
 
sminklåda
 
viva la diva - läppglans

skulpteringsset

de fyra sista grejerna fick jag av pappa jesper & marit (:

ja, det var väl allt...och jo förresten, en pyjamas men den har jag på
mej så den får ni inte se ^^ och sen var det ju skidorna och det andra
inräknat i det jag fick (y)


Kommentarer
♥ Skriven av: Matssssss

Satan va mkt du fick!! O.O

2009-12-27 @ 13:47:39
URL: http://mmatildalarsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Amanda (;

svar till matssss;

jag vet :'D<3

2009-12-27 @ 15:47:36
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

mkt present. vad kul att se er, snart får man se er på tv;n skit kul lycka till

2009-12-27 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback