TILA TEQUILA

go' kväll, dom som läser (:

nu sitter jag vid mammas dator, jag orkade inte starta min. jag sitter och
lyssnar på julmusik (: och så kom jag precis på att jag inte har öppnat min
chokladkalender :P

tidigare ikväll.. eller, klockan var egentligen tio över fyra, men då vart jag
astrött, så då somnade jag och sov till klockan 6, hihi^^ sen när jag vaknade
har jag bara setat vid tv;n och kollat på "a shot at love with tila tequila" xD
alltså, vilket sjukt program! haha, fast det är rätt roligt ;P



nu ska jag nog gå ner och äta nåt.. jag hoppade över maten för att jag inte
var nå hungrig när jag hade vaknat. ja, så vi hörs väl i morgon! <3


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback