EN MÅNAD KVAR TILL JULAFTON

heeejsan ♥

jag kom hem runt 14:10 skulle jag tro.. och då gjorde jag två mackor
med keso <3 och så gjorde jag varm choklad med grädde :D muuums!

idag i skolan hade vi dockteater på engelskan^^ det va 2 grupper och
jag va i den gruppen som hade "the three billy goats gruff", (alltså; de
tre bockarna bruse :P) haha! men det gick faktiskt rätt bra...om man
jämför med den andra gruppen som hade "de tre små grisarna", för
dom bara skrattade hela tiden XD och så såg man deras huvuden^^

haha, jag har träningsvärk sen igår när vi spelade badminton i flera
timmar XD

öjj, idag är det bara en månad kvar till julafton :O ;D:D<3

nu ska jag fortsätta kolla runt på olika bloggar (;
ha det bra! ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: a

fin blogg :'D

2009-11-24 @ 15:30:27
URL: http://annnaaah.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Hej hej:)

Vi har tittat på din blogg några gånger och vi tycker att den är ganska bra:)

Det skulle vara lika roligt om du tittar och läser våran blogg:) Vi har frågestundar, tävligar, och vi tipsar om saker som vi tycker är bra, har använt eller har sett :)

Inte bra det, om du vill ha en helt ny design så kan du kontakta www.cocomango.blogg.se

Hon har en blogg där hon skriver om sin vardag, och hon fixar design till alla som vill beställa:)

Du kontakter henne genom att du går in på hennes blogg som står här överst. Klicka på kommentarer och skriv alla dina önskemål som du vill att hon ska fixa.

Idag har vi månadens låt :)

2009-11-24 @ 15:56:41
♥ Skriven av: Anonym

Hej hej:)

Vi har tittat på din blogg några gånger och vi tycker att den är ganska bra:)

Det skulle vara lika roligt om du tittar och läser våran blogg:) Vi har frågestundar, tävligar, och vi tipsar om saker som vi tycker är bra, har använt eller har sett :)

Inte bra det, om du vill ha en helt ny design så kan du kontakta www. blogg där hon skrivercocomango.blogg.se

Hon har en om sin vardag, och hon fixar design till alla som vill beställa gratis:)

Du kontakter henne genom att du går in på hennes blogg som står här överst. Klicka på kommentarer och skriv alla dina önskemål som du vill att hon ska fixa.

Idag har vi månadens låt :)

Ha en bra dag hej då:)

2009-11-24 @ 15:58:03
♥ Skriven av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Lady Gagas låt "Bad Romance"? ^^

2009-11-24 @ 16:42:22
URL: http://fatmas.blogg.se/
♥ Skriven av: annie

vilken fin blogg du har:D

2009-11-24 @ 17:18:58
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback