SUMMER '10 HERE I COME

hejsan igen (;

det vart ingen film...jag hittade inte "män som hatar kvinnor" som jag hade
tänkt att kolla på ): men jag åt massa popcorn :D fast sen fick jag lov att
gå ner och passa de små för att mamma & pappa fick lov att åka och fixa
lite grejer i lägenheten osv.

och helt plötsligt blir alla jättehungriga (?) och bara bråkar och är jättedryga...
jag vet inte vad det blev med dom ._.' men problemet var väl också att vi typ
inte hade nåt alls att äta, vi hade typ asmycket fil, men inga flingor. vi hade
massa pålägg, men inga mackor...vi hade asmycket o'boy, men ingen mjölk...
så jävla typiskt..så då fick vi lov att vänta med att äta tills mamma & pappa
kom tillbaks med mat -.-'

jaja, jag överlevde iallafall^^ och nu sitter jag här igen och lyssnar på musik (y)
just nu är det väl "the climb" med miley cyrus som spelas här (; den får mej
att sakna/tänka så mycket på sommarn..<3 jag vill inte ha nå jäkla vinter, allt
är bara kallt och snöigt och usch! och jag har inga riktiga vinterskor..så jag går
runt i converse på dagarna nu förtiden...det kan jag säga är en aning kallt!^^

om jag hade kunnat skulle jag vilja spola tillbaka tiden till dagen innan
skolavslutningen. då hade jag kunnat gjort om allting igen!
klassresan, m&m festivalen, diggiloo, lady gaga i stockholm, pride,
cotino-karlsson besöket, trevliga torsdagarna, nässjön, boggberg och.. ALLT! <3

det enda som är bra med vintern är väl isåfall julafton, nyår, slalom och min
födelsedag...typ :/ men det är ju inget man jämför med sommaren precis...):
<3 men i sommar ska jag se till att det blir den bästa sommaren ever!
SUMMER '10 HERE I COME!^^ haha

nej, nu ska jag nog gå och tvätta bort mitt smink och sånt och sen ska jag nog
krypa ner i sängen och kanske sätta på en film (: vi kanske hörs igen, kanske (;

puss ;*


Kommentarer
♥ Skriven av: johananananna

omg amanda, vi ska göra om allt, nästan :D:D::DD

o luciafestinatt ? WIEEEEE <3

2009-11-16 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback