Beslutsångest

Lugg eller inte lugg. Det är frågan.

Jag har lite beslutsångest... Min lugg har blivit för lång nu så jag skulle ha behövt klippa den igen. Men jag vet inte om jag vill göra det eller om jag ska låta den växa ut igen. Vad tycker ni? Jag är ju nöjd med lugg, men jag saknar nästan att ha lång lugg åt sidan... Men jag tror att jag ska klippa den nu innan Musik & Motorfestivalen och innan skolan början. Men jag är inte helt 100% säker. Men OM jag klipper luggen kortare igen, så kan jag inte ha uppsatt som på andra bilden heller ^^




Sen så hade jag nästan velat färga håret mörkare igen.. Men då blir det inte samma färg som löshåret. Åh, vad svårt det blev nu kände jag, haha!

Kommentarer
♥ Skriven av: Vendela

Haha ! Lycka till med att bestämma dig :) Själv tycker jag du ska låta den växa ut, men du är ju söt i vad som helst (Y) :)

2010-08-04 @ 21:38:39
URL: http://delajohansson.blogg.se/
♥ Skriven av: angelica

jag tycker personligen att du ska låta den växa ut för att du passar bätre i det men det är ju inte jag som ska klippa mig:)

2010-08-04 @ 23:43:08
♥ Skriven av: elle

Låt den växa ut ... du ser bättre ut i det :-)

2010-08-05 @ 01:28:12
♥ Skriven av: Sigrid

Egentligen borde du ju bestämma sj. Men jag tkr du var sötaast i lugg:) Så jag tkr du ska klippa luggen kortare! Du sa att du inte kan ha sådär uppsatt ifall du ska klippa luggen kortare.. Men det kan du ju ändå;P Aaa det ee vad jag tkr!

KRAM

2010-08-05 @ 09:47:32
URL: http://mini-sigge.bloggagratis.se
♥ Skriven av: Elin

Heej:)

Jag tycker faktiskt att du va/är snyggast i lugg;) Men det är ju du som bestämmer...

2010-08-05 @ 10:07:00
URL: http://hhejsanssvejsan.blogg.se/
♥ Skriven av: linn:)

hej, jag tycker båda är jätte fint, men du passar bäst i lugg tycker jag:), men du bestämmer själv<3

2010-08-05 @ 10:12:01
♥ Skriven av: Lisa

Du var fin i lugg. Jag tycker du ska fortsätta att ha det. :)

2010-08-05 @ 10:12:27
URL: http://thesweetiecake.blogg.se/
♥ Skriven av: lina

du är fin i båda men jag tycker du ska spara ut du passar bäst i det :)

2010-08-05 @ 10:47:59
♥ Skriven av: Ida

Hejsan Amanda! ;)<3



jag tycker att du ska klippa lugg,, ;)

Men jag har ljust hår och många hade förslagit att klippa lugg och jag bara nja jag vet inte?

Men vad tycker du?

Jag har lite guldigt hår så vad tycker du?

Men jag har klipp av mitt hår tills Axlarna typ,, xD

2010-08-05 @ 11:30:17
♥ Skriven av: Det du hihii<3

helt klart utan lugg då är du mycket sötare och ser skit cool ut hihi<3<3<3<3

2010-08-05 @ 17:41:15
♥ Skriven av: Åsa

Tycker allt utom uppsatt i tofs var superfint på bilderna här. Sneluggen bäst. Lycka till! :-)

2010-08-06 @ 00:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback