Hiss & Diss



HISSAR!

- Helger, sovmorgon, lov, semester.. Ja, ni fattar! Hur underbart som helst att kunna sova länge och göra i stort sett vad man vill på dagarna.

- Musik! Behöver jag säga något mer?

- Affischer. Fick bara lov att hissa det nu när jag & Linnéa har sånna på alla väggar i hela vårat rum. Det är ju perfekt om man har en tråkig tapet (vilket vi råkar ha) och vill få nåt roligare att titta på!

DISSAR!

- Nagellack som aldrig torkar! Hur störande är det inte när man precis har lackat naglarna och tror att det har torkat, och så tar man i något och stöter nageln och nagellacket blir fail..

- Att vara sjuk på sommaren! Det är väl det tråkigaste som finns, det hör liksom inte till sommaren att vara förkyld och ligga inne hela dagarna och ha ont i halsen! Nej, tummen ner för det!

- Att städa. Det är nog det tråkigaste som finns att göra i hela världen! Plocka grejer från golvet osv.. Nej, det är nåt jag inte gör ofta kan jag säga, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback