Of course

Hellu!
Igår hittade jag igen mammas digitalkamera, som hon fått från någonstans men inte använder, och kom på den awesomea idén att jag kan ta den! Den är rosa dessutom, hihi. Men iallafall, jag har tagit bilder med den idag, MEN vart fan är urladdningssladden?! Jag kan ju inte ha in bilderna i datorn nu.. Så otroligt typiskt nu när jag tänkte bli duktig och ta lite bilder eftersom jag vet att jag har varit dålig med det nu ett tag. Men men, ni får väl dom när jag har hittat sladden helt enkelt.

Jag har varit med Minde en stund idag och bakat pepparkakor (som jag tog kort på) och färgat håret tills imorn. Mitt hår har nämligen varit rätt.. "urtvättat" eller vad man ska säga (?), så jag kände att det behövdes. Bild kommer imorgon när jag har tagit kort på det ^^

Men nu ska jag gå och torka/platta håret.. vet inte ens hur färgen är än så länge, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback