HÅÅÅÅLTIMME

heeeej!

idag hade vi tre timmars håltimme :o värsta najs! så jag, millah, emma & lotta gick hem till mig, som vanligt, och kollade på "wild child" och åt popcorn (y) sen när vi kom tillbaka till skolan så hade vi typ inga "vanliga" lektioner för att lärarna som vi skulle ha var sjuka så vi hade vikarie, vilket betyder att vi inte jobbade med det vi skulle! förresten så slapp vi provet idag för hemkunskapen var inställd.. anledningen till att vi hade så lång håltimme :'D

för en stund sen pluggade jag lite matte, så nu ligger jag inte efter så mycket längre, haha! (y)

men nu ska jag läsa bloggar och lite annat, hörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: caroline

hejj eru med på foki´s nya tävling???

2010-02-16 @ 15:48:12
URL: http://ccarolineggoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback