HATAR ATT REDOVISA HATAR ATT ÅKA SKIDOR

go' morgon!

nu sitter jag i köket och har precis ätit...snart ska jag gå och borsta tänderna och fixa klart tills jag ska till skolan. usch, den här dagen kommer inte bli bra känner jag på mig, för det första så ska vi redovisa "en viktig person" på svenskan och jag har inte skrivit nå mycket och jag hatar att stå framför folk och redovisa saker.. ah, och för det andra så har vi gympa och ska åka skidor -.- asså, blir det som förra gången så åker jag inte en gång till! då går jag ner till ishallen ändå fast jag inte får för att jag inte har åkt fyra gånger ^^ närå, men jag vill verkligen inte åka skidor, och verkligen inte sådär långt som förra gången! men det får väl bli så ändå.. men nu ska jag gå och göra klart alla grejer, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback