NACKSPÄRR

hej bloggen!

idag vaknade jag som jag brukar och sen gick jag och duschade. och sen tappade jag tvålflaskan på golvet så jag skulle sträcka mig och ta den rätt snabbt.. och det blev inte så lyckat, för att jag fick nackspärr av det, och det gör aaaasssont! så därför är inte jag i skolan, för jag kan bara kolla åt ett jävla håll :s jag kan inte ligga ner eller luta mig mot ryggstödet i soffan. just nu känns det som om jag hellre hade varit uppbränd av solen och sitter och rullar läskburkar på benen för att det bränns så mycket istället för att ha nackspärr /; det gör så förbannat ont! så nu kan jag inte gå på cirkelträningen heller :'( nu kan jag bara sitta och luta huvudet lite åt vänster och lida för att det gör så ont...fyfan!

Kommentarer
♥ Skriven av: Åsa

Aj, hoppas att det snart går över :-(

2010-02-09 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback