Nya naglar

hej bloggish ^^

nu har jag gjort nya lösnaglar :'D jag provade även att sätta fast nageltippar, men gud vad dåligt det gick, så jag tog bort de två som jag hade lyckats få fast och gjorde hela lösnaglar istället. mycket bättre! men jag ska ha tippar nångång, men det får bli en annan gång (;

pappa jesper och marit var förbi med min "present" som jag skulle få. och det var just en nagelklippare till nageltippar, så därför fick jag lov att prova den, men som sagt blev det inte så bra den här gången ^^

men här kommer det ett par bilder iallafall;


det fick bli blåa naglar med silverprickar

nagelklipparen

Kommentarer
♥ Skriven av: Sara

vadå bor inte din pappa i samma hus som dig? :P

2010-02-21 @ 20:54:00
♥ Skriven av: nora

vilket coolt blått nagellack! vad heter det?

2010-08-06 @ 17:43:05
URL: http://nooooras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback