MÄSTERKOCKEN SJÄV

hellu (:

jag har nyss ätit och kollat på "flickan som lekte med elden"... :'D jag hittade förresten också lösnaglar, så jag har filat dom så dom passar (; jag ska antingen måla dom och sånt i morgon eller senare ikväll, vi får se hur jag gör. haha, nu kom jag på en till grej som jag gjorde XD när jag skulle sätta på filmen så ville jag ha popcorn också, men vi hade inga mikropopcorn, så då tänkte jag prova att göra på spisen i kastrull istället...och ni kan säkert gissa hur det gick? mästerkocken själv ni vet...haha not! XD det brände fast i botten och så började det lukta brännt hela nedervåningen! haha, så det ska aldrig göra om ^^


nu ska jag kolla vidare på bloggar och lite sånt, hööörs (;

Kommentarer
♥ Skriven av: nicole

Jag vill se flickan som lekte med elden. Män som hatar kvinnor var galet bra

2010-01-05 @ 04:33:51
URL: http://satellitess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback