STYLIST

hejhej alla läsare!

för ett tag sen kom jag hem från sara där jag var med mamma för att jag skulle vara hennes "stylist" när hon ska på disco i wäsa. först så sminkade jag henne här hemma och sen skulle jag fixa hennes hår och naglar där hos sara (; det vart väl rätt bra. men nu sitter jag iallafall här hemma vid köksbordet igen... som vanligt.. (H) mohaha!

öjj, en grej förresten.. på tal om spöken och det där så har det faktiskt dött en 3 årig flicka här 1901 av strypsjuka & mässlingen :/ så det är kanske hennes sko som står bredvid bakugnen.. eller så är det nån av hennes syskons sko...men ändå, ganska läskigt, men synd om henne på samma gång... liksom, bara vara tre år.. det är liksom som om theo skulle dö! :o nej usch! så får vi inte tänka!

nu ska jag läsa bloggishar :'D ha det bra!

Kommentarer
♥ Skriven av: elin

Asså shit vad läskigt !! synd om teråringen.

2010-01-30 @ 09:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback