UTOMLANDS

hejhej (:

ledsen för dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte haft något
intressant att skriva om. jag & linnéa har varit barnvakt åt isac och noel
när mamma & pappa var på bio, avatar. den ska nog kanske jag och linnéa
se på söndag. det beror på om jag hittar min hundring som jag "råkade"
lägga nånstans utan att komma ihåg vart..(a) hehe...men jag måste leta
upp den om jag ska kunna köpa hårfärg (och gå på bio), vilket är nödvändigt!
jag har gått runt med ungefär två centimeters utväxt ett bra tag nu. senaste
gången jag färgade håret var dagen efter att vi hade kommit hem från turkiet,
vilket är snart tre månader sen :/ jag hoppas att det finns billig hårfärg för
annars blir det så dyrt att köpa två förpackningar. aja, vi får se vad det blir.

idag har jag gått och tänkt på turkiet och thailand hela dagen nästan. jag
vill åka utomlands igen! jag orkar inte vara kvar här och frysa! det finns
ingenting att göra här och allt är så dyrt. jag vill bort härifrån i minst en
vecka! jag vill kunna gå runt i bara shorts & linne och ligga och steka i solen
hela dagarna (H)! inte behöva bry sig om vad som händer i omvärlden, bara
njuta! men tyvärr är inte livet så enkelt när man är 13 år och har 9 syskon
och bor i älvdalen...suck! jag vill vara rik!

nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mej med musik och drömma
om mitt perfekta liv när jag är vuxen.. typ, eller nåt? haha! god natt! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback