Lugg eller inte?

Hej!

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig så fick jag en känsla av att jag ville klippa lugg. Jag vet inte varför, men jag kände att jag ville göra en "förändring" (:

Jag var och klippte håret i onsdags.. Då var det jätteslitet så vi fick lov att klippa av typ 7 cm, hehe, det hade börjat klyva sig i topparna och så. Men iallafall, då kom jag på att min frisyr blev ganska lik Selena Gomez på den här bilden. Förutom att hon har lugg och inte jag.


Så jag ska be Sara (som brukar klippa mig annars) att klippa lugg på mig också (: Sen fattas det bara att färga håret igen.. Har inte gjort det sen jag gjorde slingorna. Och nu har det blivit så blekt av solen också. Men jag är så rädd att det ska bli annan färg än mitt löshår om jag färgar.

Kommentarer
♥ Skriven av: Johanna =D

har du löshår?

2010-07-03 @ 20:54:10
♥ Skriven av: Frida

Gör det ! det skulle passa dej :)

2010-07-03 @ 21:29:14
URL: http://ffridaranden.blogg.se/
♥ Skriven av: Frida :)

Om du ska färga håret, så är mitt tips att du ska färga löshåret också ! Jag har själv aldrig gjort det, men jag har en komis som gjorde det och det blev bra :)

2010-07-03 @ 21:42:53
♥ Skriven av: linnea

jepp jag tkr du ska klippa lugg :)

2010-07-04 @ 10:56:37
URL: http://lillyskriver.blogg.se/
♥ Skriven av: sofia

tycker också du ska klippa lugg :D

2010-07-04 @ 13:06:03
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Tack för svaret på min fråga!



Du hade nog passat i lugg ;O

2010-07-04 @ 15:02:18
URL: http://tildesand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback