Svar på frågestunden del 1

Skäms du för något du sa eller gjorde i Familjen Annorlunda?
Ja, typ alla gånger jag syntes eller synkade. Guuuud hur kunde jag egentligen se ut sådär?

Hur många har du vart ihop med?
Ingen

Har du vart riktigt deprimerad någon gång?
Jaa, inte kul

Har du rökt?
Nej, jag vågar inte bara för att jag har astma

Vem i din familj är du mest med?
Linnéa

Hur lärde du dig att sminka så bra?
Ingen aning, youtube, sminkbloggar, träning?

Vad är du mest nöjd med hos dig?
Ögonen & läpparna

Vad är du minst nöjd med hos dig själv?
Allt annat förutom ögonen & läpparna (: Haha, nej men det finns mycket

Kan du inte göra ett videoklipp när du går runt i huset och visar lite vad dina syskon gör?  
Kanske det

Vad är det bästa, respektive sämsta med Älvdalen? Tycker själv att det verkar mysigt, men väldigt litet då jag själv bor i Göteborg!
Det bästa är väl typ att det är nära till allting och det sämsta är att alla känner alla så det går massa rykten och sånt hela tiden.

Har du sagt till din mamma att du rakar benen
Jag har inte sagt nåt, men hon vet

Hur gör du när du rakar benen
Haha, vadå? Jag gör väl som man ska? Finns väl inte så många sätt?

Vad tycker du om de första familjerna i Familjen Annorlunda resp. familjerna i andra säsongen?
Jag tycker om Cotino-Karlsson från första säsongen och Wetterholm från andra säsongen. Bara för att det finns barn i dom familjerna som är i min ålder.

Vad har du för intressen, utöver det vanliga typ musik, kompisar mm?
Fotografera och sminka/fixa folk (:

Hur kom det sig att ni köpte en pool?
Haha, du jag har inte en aning

Får du ditt barnbidrag själv?
Nej, jag får varken månadspeng eller nånting

Tycker du om mode?
Jag kan inte påstå att jag inte gillar det. Men jag kanske inte direkt följer det

Vad tycker du om att ha så många syskon? Får ni alla ensam tid med föräldrarna?
Jag tycker att det är en blandning av jobbigt och roligt. Ja, alla får ensam tid med mamma och pappa.

Vad tyckte du om de andra familjerna i Familjen Annorlunda?
Jag tyckte att dom i Märsta var rätt tråkiga och att Wetterholm var roligare.

Vet du om det ska vara någon ny säsong av programmet?
Ja, men vi kommer inte vara med.

Tycker du om att ha så många syskon?
Jadå, även om det finns vissa stunder då det är mindre roligt

Vad tycker du om dina andra syskon? Alltså din relation till alla syskonen.
Ehm.. jag fattar inte. Men jag har rätt bra relation med alla syskon.. utom Alex.

Har du fått mens än? Och hur gammal var du isåfall när du fick det första gången?
Men gud ja, jag fick det när jag var 12

Skulle du vilja vara med i Familjen Annorlunda igen om ni kom med? 
Ja (:

Om du skulle få flytta var du vill i hela världen vart skulle du flytta då och varför?
USA eller Karibien. Haha, jag bara vill det.

Kan man få se hur allas rum ser ut i erat hus? Vilka som delar osv? 
Kanske det kanske

Hur är syskonrelationen mellan alla syskon? Typ vilka är bäst kompisar, vilka bråkar mest osv.
Alla bråkar med varann, men olika mycket. Typ från Evelina till Noel är det mycket bråk. Men sen från mig till Lovisa är det också bråk. Alltså man tänker inte på vilka som leker med vem, alla är med alla liksom.

Får du någon egen tid ibland med bara din mamma och pappa?
Ja

Kommer du ihåg allas födelsedagar i din familj?
Ohja, jag har en förmåga att komma ihåg födelsedagar jättebra, men ni kan få veta dom här om ni vill.
Mamma - 3 april
Pappa - 20 april
Alex - 13 maj
Jag - 1 februari
Linnéa - 21 november
Matilda - 9 mars
Lovisa - 17 september
Evelina - 26 januari
Olivia - 14 maj
Theodor - 11 januari
Isac & Noel - 24 februari

Vad brukar du kolla på för tv-program, något du följer?
Desperate Housewives och Grey's Anatomy

Har du och Linnéa samma pappa?
Nej, det är jag & Alex som har en annan pappa från dom andra syskonen.

Har du några kompisar, eftersom du inte har något att göra på sommarlovet?
Haha, såklart jag har kompisar

Rakar du benen?
Men ja

Hälsar ni på dem andra familjerna från programmet?
Vi har träffat Cotino-Karlsson från första säsongen ett antal gånger

Har du skrivit autografer?
Haha, ja på barnmässan i Karlstad

Hur många kusiner har du? (Det verkar som att du bara är med en alltså Josefine/Fiffi/Magnus)
Jag har 9 kusiner.. men alla är inte biologiska

Kan inte du lägga ut en sminkvideo hur du sminkar dig?
Kanske det (;

Kan du förklara hur man lägger ut videor till bloggen? Jag vill så himla gärna veta det men ingen vill ju förklara. Men snälla det kan väl du?
Om du menar från youtube så ska du klicka där det står "bädda in" och kopiera det som är i den rutan och klistra in det i "HTML" ruta saken som kommer upp om du klickar på den knappen när du gör ett inlägg. Sen är det klart typ.. Haha, gud vad jag förklarar bra alltså. Hoppas du förstår hur jag menar!

Team Edward/Team Jacob/Team Switzerland?
TEAAAAAAM JACOB

Har du fått IG på nåt prov??
Nej (:

Vad har du för bh-storlek?
75 C

Vad skulle du vilja jobba som i framtiden?
Make-up artist

När vill du flytta hemifrån?
Ingen aning

När börjar ni skolan efter sommarlovet?
23e augusti

Är det någon mer än Du i din familj som har blogg, isåfall vem och vad heter den?
Linnéa, Matilda & mamma

 

Hur gammal är du?
14

Vad är din msn?
Säger jag inte. Men jag såg en smart grej som Patricia Wetterholm skrev på sin blogg att hon hade gjort. En "fan"msn. Tycker ni att jag ska skaffa en sån också?

Brukar du ofta prata med någon från de andra familjerna, från Familjen Annorlunda säsong 2 och isåfall vem?
Jag har pratat med Patricia på msn två gånger ^^

Är det långt ifrån hemma hos er och till din skola?
Det tar 4 minuter att gå

Vad har du för kamera?
Har ingen kamera

Vad är din favorit mat?
Pasta & kyckling

Vilken mobil har du?
Sony Ericsson w890i

Om du skulle välja någon kändiskille från hela världen att gifta dig med, vem skulle du vilja gifta dig med då?
Taylor Lautner (a)

Gillar du att vara så ”känd” nej men asså att de är väldigt många som läser din blogg? Hade du hellre velat vara mer anonym?
Haha, ibland hade jag kanske velat vara mer anonym, men det är rätt kul att vara "känd". Det är inte så många som läser min blogg, typ 350 unika per dag.

Kallar du Jörgen för pappa?
Ja, det gör jag

Vilka av dina syskon har fått sin mens?
Ingen mer än jag ^^

Har du druckit nångång, typ så du blivit full?
Nej

Brukar du vara ute och festa?
Nejs

Har du strulat/kysst någon?  
Nej

Skulle du kunna göra ett videoinlägg där du kanske visar erat rum eller hela huset? Det skulle vara roligt. Eller bara videoblogga någon gång ibland!
Jadå, kan försöka

Får du vad uppe hur länge du vill?
Typ

Vilket av dina syskon umgås du mest/minst med?
Jag umgås nästan aldrig med Alex eller Matilda, men sen umgås jag väl med alla

Det skulle vara kul om du gjorde en video och filmade alla syskon så man får se alla igen
Kan försöka fixa det nångång

Skulle du vilja träffa och bli kompis med någon av de andra familjerna från Familjen Annorlunda? Isåfall vem/vilka?
Isåfall Patricia, eftersom vi är nästan lika gamla

Favoritblogg?
Fiffis eller Lindas sminkblogg

Vad går du på för skola?
Älvdalsskolan

När började du blogga?
I oktober förra året, efter att jag hade kommit hem från Turkiet. Jag hade en blogg innan vi for dit, men den tog jag bort för att jag kom av mig efter Turkietresan.

Gillar du att blogga?
Ja, även om jag kanske inte gör det så jätteofta

När vill du ha barn?
Jag vill inte ha barn

Hur många barn vill du ha?
Inga.. eller, jag hade velat haft en flicka som skulle heta Elora isåfall

Vet du vilka som ska vara med i Familjen Annorlunda?
Familjen Norrström (igen), Madeleine Ilmrud & hennes familj och sen en till som jag inte vet vilka dom är

Hur gamla är alla syskon?
Alex, 16

Jag, 14

Linnéa, 13 (i november)

Matilda, 11

Lovisa, 10 (i september)

Evelina, 6

Olivia, 5

Theodor, 3

Isac & Noel, 2

Vilka är dina 5 bästa kompisar?
Jag kan inte välja bara 5.. Alla mina kompisar är mina bästa kompisar, och det är typ 8 stycken ^^


Kommentarer
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Jaa!!



Jag vill gärna att du ska ha en fan msn!

2010-07-25 @ 20:38:46
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Jaa!!



Jag vill gärna att du ska ha en fan msn!

2010-07-25 @ 20:38:54
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: Moa

synd att inte ni ska vara med i nästa säsong av familjen annorlunda (för oss tittare iaf)!

Ni var bäst jue

2010-07-25 @ 21:26:38
URL: http://moalinden.blogg.se/
♥ Skriven av: MAGNUS

Favoritblogg?

Fiffis eler Lindas sminkblogg



Aww, gulligt 8D pusssssss

2010-07-26 @ 14:16:26
URL: http://madebyjosefine.blogg.se/
♥ Skriven av: Åsa

haha, vilket tjat om ifall och hur och när du rakar benen :D Bra svarat på allt Amanda, du är grym!

2010-08-01 @ 23:45:57
♥ Skriven av: Maja

Jag går också på en skola som heter Älvdalsskolan



Hhhaahha

2011-03-03 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback