Dålig uppdatering igen!

Hej alla!

Dålig uppdatering i know. Och jag ska försöka bli bättre, jag lovar! Men iallafall, igår kväll så var jag på cirkelträning, och fyfan vad jobbigt det var den här gången! Jag har inte varit där på flera gånger sen sportlovet, och jag kan säga att det verkligen märktes, man orkade typ ingenting. Men det kändes iallafall bra efteråt. Jag trodde att jag skulle ha världens träningsvärk idag, men faktiskt inte, kanske lite i benen om man går i trappor, men inte annars. Men det kommer säkert imorgon annars..

Anyways, i morgon så har vi sovmorgon, så vi börjar inte förrän 08:55! Värsta nice ju! Vi har nämligen ingen klf, så då fick vi sovmorgon istället. En "bra start" på påsklovet eller (?). Fast sen har vi dom värsta lektionerna, usch! Vi har till exempel SO, NO och matte.. Men den här gången ska jag nog se till att inte blir utkastad från SOn som jag, Lotta & Hampus blev i måndags... hehe..

Men men, nu hade jag tänkt att jag skulle gå och hämta glass och sen börja med matteläxan, suck!

Kommentarer
♥ Skriven av: Ida

Haha jag vet hur det känns ^^ <3 Fast det gäller matten,,,,ZzZ!

BORING!!!!

2010-03-31 @ 15:42:38
URL: http://lillasyztern.blogg.se/
♥ Skriven av: Siri - Foto & vardag

haha, matteläxor är inte så roliga nej ;)

2010-03-31 @ 18:31:38
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback