Förlåt för inga bilder

Hejhej!

Idag så var skolan rätt chill. Förutom att jag frös asmycket av någon anledning. Men jag fick sluta 20 minuter tidigare än alla andra från slöjden idag! Och sen så var våran elevens val inställd, så då fick vi sluta typ en timme tidigare! Huuur nice?

Iallafall, för ett tag sen for Millah & Samantha hem efter att dom hade varit här. Vi var först ute och cyklade runt lite på byn, men sen blev det kallt så vi for hit sen och satt och pratade.

Nu är det inte mycket kvar av skolan alltså. Nästa vecka är det nattvandring och vi slipper fredagen. Veckan efter det slipper vi vanliga lektioner torsdag & fredag pga miljödagar eller nåt. Sen på måndagen innan skolavslutningen så ska vi bara vara med våran klassföreståndare och börja senare och sluta mycket tidigare! Och sen på tisdagen får vi sommarlov! Förresten så har vi typ "klassens dag" eller nåt också, men det vet jag inte när det är. Skitbra!

Hur som helst, nu är jag jättetrött så jag ska tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag dör på sängen ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Annie

Hur bytar man header på blogg.se??

2010-05-29 @ 14:50:02
URL: http://annioecarlsson.blogg.se/
♥ Skriven av: Frida

Varför skriver du "på byn"?

Ni cyklade väl i byn? inte på byn? :o ;)

2010-05-29 @ 16:27:30
URL: http://www.ffridaranden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback